6/08/2015 10:36:00 AM

Ponure Poniedziałki: Wyniki konkursu i...


Dziś nie będzie recenzji - spędziłam bardzo udany (i bardzo gorący) weekend w Krakowie, co poskutkowało kompletnym brakiem czasu na czytanie i pisanie (jak zwykle). 

W każdym razie...
... cieszę się, że zechcieliście podzielić się ze mną swoimi opowieściami o nietypowych, nadprzyrodzonych zjawiskach. Obawiałam się, że taka dyskusja nie będzie cieszyła się zainteresowaniem. Na szczęście było inaczej;) 

Obiecaną nagrodę-niespodziankę otrzymuje Powiało chłodem, za niezwykle interesującą i do tego dobrze napisaną opowieść, która dodatkowo wywołała u mnie ciarki;) Mail do Ciebie zaraz poleci;)

Mam jeszcze pytanie do Was: czy możecie polecić jakieś dobre książki opowiadające o egzorcyzmach (poza "Egzorcystą", oczywiście). Chodzi mi zarówno o powieści, jak i książki oparte na faktach. Czytaliście coś na ten temat?

Życzę miłego poniedziałku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie krytyczne. Odpowiadam na nie, oczywiście jeżeli mam coś do powiedzenia na dany temat;)

Copyright © 2016 Miros de carti. Blog o książkach , Blogger