4/13/2017 10:51:00 PM

Nowości w biblioteczce

Kolejne nowości na moich półkach. Zastanawiam się czy będą długo czekały na przeczytanie...


























1. Roald Dahl "Fantastyczny pan lis" - książka wybrana raczej z chęci uzupełnienia biblioteczki o klasykę dziecięcą, niż z potrzeby jej natychmiastowego przeczytania. Może ją kiedyś komuś podaruję, może poczeka na lepsze czasy...

2. Mary Kay Andrews "Babski wieczór" - powieść miała trafić do mojej przyjaciółki - jako prezent - ale na razie leżakuje u mnie. Może sama skuszę się na lekturę? 

3. Joe Hill "Strażak" - tę książkę akurat czytam (chociaż chwilowo porzuciłam lekturę na rzecz "Harvest Home" Thomasa Tryona, ale zamierzam niebawem do "Strażaka" powrócić)

4. Rosemary Sullivan "Córka Stalina" - zdecydowanie nie mam teraz na nią czasu, ale chciałabym przeczytać (Może na kolejnym urlopie? Może na emeryturze?)

A Wy, co ostatnio dostaliście/kupiliście? Dużo książek czeka u Was na swoją kolej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie krytyczne. Odpowiadam na nie, oczywiście jeżeli mam coś do powiedzenia na dany temat;)

Copyright © 2016 Miros de carti. Blog o książkach , Blogger