2/13/2017 06:30:00 AM

Ponure Poniedziałki: edycja specjalna. Deep Dark Fears





Dzisiaj w Ponurych Poniedziałkach nie będzie opowiadania. Przyjrzymy się za to serii komiksów Deep Dark Fears, których autorem jest Fran Krause.

Różni ludzie boją się różnych rzeczy i sytuacji. Jednych przerażają publiczne wystąpienia, innych pająk pod prysznicem, jeszcze inni mają lęk wysokości. Fran Krause przekształca te lęki w komiksowe ilustracje. Te i wiele innych, o których nawet do tej pory nie myśleliście. Ale... skoro już raz się o nich dowiedzieliście, nie będziecie mogli przestać o nich myśleć. Mogą się Wam przypomnieć w każdej chwili. Na przykład wtedy, kiedy będziecie u kogoś z wizytą.
Albo gdy będziecie leżeć w swoim wygodnym łóżku, w dobrze znanym otoczeniu.
Czy wspominałam wcześniej coś o pająkach?
 Lęk nie opuści Was nawet wtedy, kiedy wyjedziecie na wakacje (pamiętajcie o tym podczas planowania tegorocznych podróży)

Muszę przyznać, że niektóre z komiksów są wyjątkowo niepokojące. Nie wszystkie, ale wystarczy od czasu do czasu natrafić na jeden, który przykuje moją uwagę i sprawi, że ciarki przebiegną mi po plecach... Same ilustracje i tematyka komiksów przypominają mi nieco prace Emily Carroll (które będę polecać chyba przy każdej okazji)

Każdego przeraża coś innego. Chcecie odnalezć swoje lęki w Deep Dark Fears? Zajrzyjcie TUTAJ (stąd też zapożyczyłam ilustracje do tego wpisu) oraz na strony autora na Twitterze czy Facebooku. I podzielcie się ze mną swoimi obawami. Czego boicie się najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie krytyczne. Odpowiadam na nie, oczywiście jeżeli mam coś do powiedzenia na dany temat;)

Copyright © 2016 Miros de carti. Blog o książkach , Blogger